|
TAG: magično, bilje, biljka |
Kalijum smanjuje rizik od pojave krvnih ugrušaka

Banana uz svaki glavni obrok osigurala bi dovoljno kalijuma i tako smanjila šanse za stvaranje krvnih ugrušaka u mozgu za 21 posto, rezultat je američkog istraživanja objavljenog u časopisu Journal of American College of Cardiology. Nalazi sugerišu da se hiljade moždanih udara može sprečiti svakodnevnim uzimanjem namirnica koje sadrže kalijum, poput spanaća, oraha, mleka, riba i sočiva.
Ranijim istraživanjima utvrđeno je su da banane važne za kontrolu krvnog pritiska i prevenciju moždanog udara, ali rezultati nisu bili provereni. U najnovijem istraživanju naučnici su analizirali podatke jedanaest različitih analiza.
|