|
TAG: magično,
bilje,
biljka |
Većina onih
koji su pretrpeli infarkt ne mogu da odole nezdravoj hrani

Bilo bi logično da pacijenti koji su preživeli srčani udar, posle
njega iz svoje ishrane u potpunosti izbace brzu hranu, a čini se
da im to uspeva u prvih šest meseci posle udara, dok su još preplašeni
i zabrinuti za svoje zdravlje. Posle tog perioda više od polovine
ne može da izdrži da bar jedanput nedeljno ne svrate u omiljeni
fast food restoran.
To su pokazali rezultati istraživanja objavljenog u časopisu American
Journal of Cardiology. Od gotovo 2.500 pacijenata sa srčanim udarom
koji su obuhvaćeni istraživanjem 884 ili 36 posto je odgovorilo
da su mesec dana pre udara često (jedanput nedeljno ili češće) konzumirali
brzu hranu.
Ali i pola godine posle pretrpljenog udara, velik deo nije uspeo
da odoli iskušenju. Ponovno povremeno konzumiranje brze hrane, što
se ne odnosi isključivo na hamburgere i pržene krompiriće, povećano
je kod određenog broja pacijenata šest meseci posle hospitalizacije.
‘Uglavnom je reč o mlađim pacijentima, muškarcima, zaposlenima i
manje obrazovanim pacijentima. Ali istraživanje je pokazalo da su
stariji pacijenti i oni kojima je ugrađen baj pas, pola godine posle
udara izbegavali brzu hranu’, rekao je dr John Spertus sa Univerziteta
Missouri, dodavši da neposredno pre izlaska iz bolnice pacijenti
dobijaju uputstva o režimu ishrane kojeg bi se trebalo da se pridržavaju.
|