|
TAG: magično,
bilje,
biljka |
Ako pijete
dnevno 2,5 dl smanjićete rizik od oboljevanja za 20 do 40%.

Ali mleko morate da pijete svaki dan barem četiri godine. Pijete
li više od šest godina rizik će se dodatno smanjiti.
Deca koja su godinama u školi pila mleko imaju 40 posto manje šanse
da obole od raka creva kad odrastu. Dnevna doza od samo 2,5 dl mleka
deluje kao odlična prevencija od bolesti.
Istraživanje je pokazalo da učenici imaju 20 posto manje šanse da
obole od tumora kasnije u životu ako su mleko pili svakodnevno četiri
do šest godina, a rizik je manji za 40 posto ako su mleko pili šest
ili više godina.
Dugotrajno pijenje mleka povećava nivo kalcijuma u telu koji može
da zaštiti creva od oštećenja ili uništiti ćelije tumora prije nego
se on formira. Profesor Brian Cox, iz Novog Zelanda za American
Journal of Epidemiology tvrdi da bi nova istraživanja mogla dokazati
da pijenje mleka smanjuje rizik od raka i za potomke.
Naučnici sa Univerziteta Otago na Novom Zelandu uočili su da se
broj obolelih od tumora creva prepolovio posle 1930-ih tj. nakon
što su u školama obezbeđeno besplatno mleko za decu. Mleko je pomagalo
samo ako su ga deca pila svaki dan i to barem četiri godine.
|